tisdag, mars 17, 2015

Follow by Email

Jag blev precis upplyst av min kära sambo att det inte går att följa min blogg utan att ha ett google konto eller likande! oops..Det kanske är något en kan tycka att jag borde kollat upp, men det har jag inte gjort!

Meen.. Nu går det i alla fall att prenumerera på bloggen via e-mejl, skulle jag komma på hur en går till väga för att följa på något annat sätt så kommer det ett nytt inlägg om att följa bloggen;)
Däremot (vad jag förstått det som) kommer det bara ett mejl om jag gjort ett "vanligt" inlägg, så glöm inte klicka in på dom olika flikarna efter uppdateringar!

Så, följ mig!:) Fyll i din email adress och klicka enter, följ instruktionerna och Voila!^^

Om du sitter och tittar på din mobil just nu, behöver du klicka på "visa webbversion" som står längre ner på sidan. Du kommer då komma till den vanliga versionen av bloggen, längst upp på höger sida kommer det då se ut som jag förklarat ovanför!:)


Kan det vara så att du har ett tips på hur en ska gå till väga för att det ska fungera lite mer som jag vill?!;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar